torsdag 10 januari 2013

FÖRSÖK


Den här nallen har några år på nacken men är, trots något luggsliten, fortfarande fin. Här med nystickad tröja. "Brumbjörnen", som vi kallade den, fick äldste sonen M (1965/1966, knappt ett år gammal) av sin farmor.

Lillebror D fick också en nalle av farmor Herta men den har han hemma hos sig. Hoppas att nallarna kommer att glädja barn också i kommande generation. Jag tänker då på våra barnbarnsbarn. Oj, det låter något.

Detta inlägg är ett försök att lägga in mina bilder som jag lagrat i datorn. Detta har inte varit möjligt på grund av ett fel som Blogger sedan en vecka tillbaka försöker komma till rätta med. Dataexperten i familjen har nu lämnat utförliga instruktioner hur jag kan göra på ett annat sätt. Får se hur detta går. Håll tummarna!

Lyckas jag skall jag försöka att få lite fart på bloggandet efter att ha legat lågt under helgerna.

2 kommentarer: