tisdag 23 oktober 2012

SHOPPING

 
Dagens shoppingresa till Orust tillsammans med barndomsvännerna G och G blev riktigt lyckad. Jag var inte ute efter något speciellt men då, som alltid när man inte är på jakt efter något särskilt, hittar man både det ena och det andra som man absolut måste ha. Idag fick jag för mig att jag skulle sy kuddar med applikationer och en tunika men, eftersom det var svårt att välja bland de olikfärgade linnetygerna, blev kundvagnen fullastad med tyger av allsköns färger.
 
Den stora behållningen var annars att jag fick träffa de båda G:na. Det var länge sedan vi sågs och vi hade mycket att ventilera, både när vi fikade och när vi senare åt lunch. Härligt med vänner sedan barndomen - aldrig någon brist på samtalsämnen, någonsin.
 
Shoppingfynd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar