torsdag 6 september 2012

KONSTRUNDA I HERRLJUNGA 2012

I söndags, i hällande regn, gav jag mig iväg för att titta på Konstrundans samlings-utställning i Kulturhuset i Herrljunga, där verk av de olika utställarna visades. Tanken var att jag därefter skulle besöka några av konstnärernas ateljéer för att se fler av deras konstverk. När jag nästan var framme, kom jag på att jag förmodligen inte hade stängt garageporten hemma, varför jag fick nöja mig med att se samlingsutställningen och sedan skynda mig hem igen.

Här kommer några smakprov från samlingsutställningen:

Tredje syjuntan av Monica Sandin, Od
 
Monica Sandin, Od
 
Anna-Lena Frid, Mollaryd
 
Eivor Jyllingmo, Ebbared
 
Lennart Fredriksson, Kreativa Rum, Hudene
 
Sissi Anderson, Kreativa Rum, Hudene
 
Elenor Krantz, Herrljunga
 
 
Jag borde ha struntat i att åka hem och istället fortsatt konstrundan, för när jag kom hem visade det sig att jag hade stängt garageporten trots allt. 
 
 
 
 
 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar