måndag 2 januari 2012

NYÅRSPRESENTEN



Trots att Stora O och jag hade bestämt oss för att inte ge varandra några julklappar kände jag idag när jag var och handlade att han faktiskt var värd en och då kom jag på att jag kunde ge honom en nyårspresent i stället. En sorkfälla blev det, så att vi kan lämna tillbaka fällan vi lånat av vår granne. Jag kan inte påstå att det blev en höjdarpresent, men den kanske blir bra i jakten på - ja, inte sork, men på mullvaden, som håller på att gräva upp hela vår trädgård!

2 kommentarer:

  1. Hej, god fortsättning. Nu har vi tillbringat första dagen på La Gomera och här är jättefint. 500 meter höga stup omringar vår by och det har varit jättefint väder så vi har badat i havet. Hotellet är kanonfint och byn är mysig med mycket tyska hippies.

    SvaraRadera
  2. Hej och god fortsättning själva. Jätteroligt att höra från er och att ni verkar så nöjda.
    Hälsa Anna och Jonna så gott.

    SvaraRadera