fredag 8 april 2011

HOPPSAN!

Gårdagens sista inlägg med rubriken Tröst som var skrivet i mars skulle inte ha publicerats igår igen. Det blev fel när jag skulle lägga till en etikett och nu vet jag inte hur jag skall göra för att flytta tillbaka inlägget till införanden under mars månad. Jag får fråga proffsbloggaren i familjen om det låter sig göras.

Ingen ny snö har alltså fallit under natten. Inte en enda snöfläck ligger kvar ute i markerna, och vid en promenad alldeles nyligen såg vi en hel slänt full med tussilago. Vår var det här!

2 kommentarer:

  1. Nu är det flyttat, inlägget alltså. Du kan själv välja när inläggen ska publiceras både tid och datum. Gå till redigera inlägg, alternativ för inlägg, sedan så väljer du datum och tid där. Avsluta med att publicera.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset som jag skall spara tills det är dags nästa gång.

    SvaraRadera